Anotace přednášky
Do konce roku 2025 mají všechny české školy možnost využívat konzultační podpory a služeb lektorů, IT guru v oblasti digitalizace ve výuce a v oblasti kybernetické bezpečnosti, asistivních technologií či vnitřní konektivity škol. Seznámíte se s obsahem podpory NPI ČR pro školy vzdělávající žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Dozvíte se také o speciální nabídce vzdělávání pro tzv. paragrafové školy (školy zřízené dle §16 odst. 9 školského zákona, kde je možné vzdělávat pouze děti nebo žáky s mentálním, tělesným, zrakovým nebo sluchovým postižením, závažnými vadami řeči, závažnými vývojovými poruchami učení, závažnými vývojovými poruchami chování, souběžným postižením více vadami nebo autismem).
Alžběta Kubcová Vitoulová
Alžběta Kubcová Vitoulová je speciální pedagožka s dlouholetou praxí na různých typech škol. Nyní pracuje v NPI ČR v rámci týmu podpory vzdělávání pedagogických pracovníků, kteří vyučují žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zajišťuje kurzy určené jak pro běžné základní školy, tak pro školy zřízené pro žáky s jednotlivými druhy znevýhodnění.E.M.A. Netradiční asistivní technologie (nejen) do školy.